MILLORA CONTINUA

"Si fem el que sempre hem fet, obtindrem el mateix resultat de sempre. Si volem millorar, haurem de canviar algunes coses." Albert Einstein

diumenge, 22 d’agost del 2010

PREVIA EMBRUNMAN - 14/8/10

La previa d'aquest Ironman és nula, ja que el fet d'arribar a Embrun el mateix dissabte, i haver de fer la nit previa a la cursa a 90 km d'Embrun, m'obliga a recollir el dorsal abans de les 12 del migdia, dirigir-me cap el Plan D'Eau (ubicació dels boxes), i entrar la bici a l'apertura dels mateixos (prevista per 13:30, que acabaran sent les 14:00).

Així doncs, començo a muntar la bici, la vaig a provar 15km, sembla que tot està ok (no tinc ningú que em pugui dir que la tinc frenada, així que me n'haig d'assegurar bé).

Aquí parlo amb un asturià que també el farà, i està preparant-se els entrepans per demà (de mel i Nocilla), i em diu que aquests darrers dies ha fet tot el circuit ciclista, i que és molt dur (sobretot el port posterior a Briançon - quan el faci l'endemà, me n'adono, que les sensacions de cada un, son molt diferents, i allà on et diuen que patiràs, potser no pateixes, i ón no t'han avisat de res, és ón ho passes malament).

Li dic que porto un 39*27, i em diu que patiré. Certament hagués anat molt millor amb un 34 (quasi tots el porten, encara que amb un 25), però això és el que hi ha.
Però això no serà el principal problema que tindré. M'espera un enemic, per ara invisible.

Em dirigeixo als boxes, i deixo la bici fins demà al matí. Allà recullo la caixa que em permetran entrar l'endemà al matí amb tot el material.
Com la temperatura ambient és fresca, fins i tot deixo les rodes inflades a 7 bars, ja que el risc que rebentin és mínim. I si peten, ja la cambiarem demà al matí.

Només amb la incògnita de què em posaré per fer el tram ciclista, ens dirigim a la casa que hem llogat a L'Epine per passar una setmana i recuperar-me de l'Embruman (que diuen que és molt dur).

Així doncs, ni una visita al village, ni assisteixo al briefing (teòricament obligatori) previa a la cursa. Ja intentaré esbrinar algo demà al matí.

Després d'assentar-nos a la casa, preparo el material per demà, a més dels entrepans, i deixo per demà al matí la decissió de què posar-me al tram ciclista (top i/o maillot, per ón el paravents? - des de la sortida o a dalt de l'Izoard).

Les previsions metereològiques pronostiquen pluja per avui, i millor demà, però no serà fins entrada la tarda que no comença a ploure i ho farà forçes hores.
S'haurà retardat la depressió?, i la tindrem liada demà?

Només desitjo, que no plogui durant el tram ciclista, ja que la temperatura a dalt de l'Izoard és de 0º, i per tant el risc de glaçades (ja sigui a la carretera o un mateix) hi és. Fa 2 anys, amb un temps infernal, va haver d'abandonar gran part dels participants.

A 3/4 de 10 és l'última vegada que miro el rellotge abans de quedar-me adormit.
Fins demà!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada